torsdag 1 november 2012

Torped sökes!?

Alltså den här äckliga sunkiga, luskärringen som har bott här borde seriöst avlivas!
Dealen var såhär hon hade för mycket skit när städfirman var här o skulle gör flyttstäd enda tjejen kunde städa var ugnen, och den kan jag lova er såg ny ut! Back to subject.
Alltså M.Y (luskärringen) skulle betala fakturan för flyttstäd och vi fick presentkort på 3 grovstäd och en fönsterputsning.
Idag, tog jag tag i det här och kollade så allt stod rätt till. Ja jag vet att jag skulle gjort det direkt MEN ni som har varit på Norrgården vet också att det inte har varit prio 1.
Så nej lusäckelkärringen har inte betalt!! Och vi saknar även betalning för 2 mån för kompensation för allt snusk vi har tagit reda på!
Gaah! Jag kan säga såhär att jag har räknat till 100 några gånger nu! Lackar nåt så fruktansvärt, önskar att kärringfan kom hit så jag kunde strypa henne långsamt med ett stort jävla leende på läpparna!! Payback luskärring!!
Jag ska ta och ringa imorgon och fråga vad fan det är för fel i huvet på henne! Eller ja jag vet ju redan att det är fler än ett!
Iaf har varit i kontakt med städfirman och hon måste ju vara världens bästa! Hon skulle ringa våran mäklare imorgonbitti direkt och fråga hur vi ska göra! Tack och lov så finns det människor med längre stubin än mig!
Ska nog anmäla mig till anger management kursen igen!
Gooosfraba Angelina, gooooooosfraba!!


- Peace out!

Inga kommentarer: