tisdag 3 juni 2014

V 18

Hej och hallå!

Nu är v 18 kommen och mitt spyande ska ha gått över... Men näh! Jag är inte född under den lyckliga stjärnan!
Nästa vecka är det dags för ultraljud, tjej eller kille??
Hahah ja man kan ju garva åt det här nu, fått köpa gräsklippartraktor så jag kan göra någon nytta iaf;) fy fasen!
Nästa helg är det bröllop!! Längtar såå! Tanken var att vi skulle vara kvar på Loka men vi åker hem på natten/ känns sådär men men jag vet ju nu efter ex antal timmar så mår jag rumpa. Och då mina vänner längtar jag hem!
Tror dom nygifta klarar sig utan mig då;)

Jonntan är en klippa i det här! Han stöttar, håller i håret, hämtar vatten osv. Sen sliter han pch svärfar som djur för att köket ska bli klart till okt/nov.

Och ni på Bau, som jag vet läser, JAG SAKNAR ER!!!




- Peace out!

Location:Villa Norrgården

Inga kommentarer: